سی رازه عشق


ghasedak bolori

۳۰ راز عاشقانه

راز اول عشق 

راز عشق در تواضع است . اين صفت نشانه ي تظاهر نيست. بلكه نشان دهنده ي احساس وتفكري قوي است. ميان دو نفري كه يكديگر را دوست دارند ، تواضع مانند جويبار آرامي است كه چشمه ي محبت آنها را تازه و با طراوت نگه ميدارد.   

 

 

راز دوم عشق
راز عشق در احترام متقابل است. احساسات متغيرند،اما احترام دو طرف ثابت مي ماند. اگر عقايد شريك زندگي ات با عقايد تو متفاوت است، با احترام به نظرهايش گوش كن . احترام باعث مي شود كه او بتواند خودش باشد.    

 


راز سوم عشق  

راز عشق در اين است كه به يكديگر سخت نگيريد . عشقي كه آزادانه هديه نشود ، اسارت است   

 


راز چهارم عشق  

راز عشق در اين است كه رابطه تان را مانند يك باغ با محبت تزيين كنيد . بذر علاقه ها و عقيده هاي تازه بكار كه زيبايي برويد . ضمنا" فراموش نكن كه باغ را بايد هرس كرد ، مبادا غنچه هاي گل پوشيده از علف هاي هرزه ي عادت ها شود .براي آنكه عشق همواره با طراوت بماند ، بايد به آن مثل هنر ، خلاقانه نگاه كرد.   

 


راز پنجم عشق  

راز عشق در خوش مشربي است . شوخي با ديگران را فراموش نكن ، در ضمن مراقب شوخي ها هم باش . شوخي ناپسند نكن . شوخي بايد از روي حسن نيت باشد ، نه نيشدار.   

 

  

 راز ششم عشق 

 


راز عشق در اين است كه هر روز كاري كني كه شريك زندگيت را خوشحال كند ، كاري مثل دادن هديه اي كوچك ، تحسين ،لبخندي از روي محبت . نگذار كه جويبار محبت تان از كمي باران ، بخشكد .   

 

 

راز هفتم عشق
راز عشق در اين است كه حقيقت اصلي عشق ، يعني تفكر را از ياد نبري . آيا يك رابطه ي دراز مدت ، مهمتر از اختلافات كوچك و زود گذر نيست ؟   

 

راز هشتم عشق    

 

 

 

راز عشق در اين است كه مانع بروز هيجانات منفي در وجودت شوي ،  

 

 

و صبر كني تا خونسردي را دوباره به ذست آوري . با اين كه احساس جلوه ي الهام است ، اما شخص عصباني نمي تواند چيز ها را با وضوح درك كند .  

 

 

قلبت را آرام كن تنها به اين وسيله مي تواني  

چيز ها را همان طور كه هستند ، دريابي .  

 

 

راز نهم عشق
راز عشق در اين است كه طرف مقابلت را تحسين كني . هرگز با فرض اين كه خودش اين چيزها را مي داند ، از تحسين كردن غافل مشو . مشكلي پيش نخواهد آمد اگر بارها با خلوص نيت بگويي : دوستت دارم . گرچه احساسات بشري به قدمت نسل بشر است ، اما كلمات همواره تازه و جوان خواهند ماند .    

 

راز دهم عشق
راز عشق در اين است كه در سكوت دست يكديگر را بگيريد . كم كم ياد مي گيريد كه بدون كلام رابطه برقرار كنيد .     

راز يازدهم عشق 


راز عشق در اين است كه به عشق ، بيش از يكديگر احترام بگذاريد ، زيرا عشق هديه ي ازلي خداوند است .    

 

  راز دوازدهم عشق 


راز عشق در توجه كردن به لحن صداست . براي تقويت گيرايي صدا ، بايد آن را از قلب بيرون بياوري ، سپس رهايش كني تا بلند شود و به سمت پيشاني برود . تارهاي صوتي را آرام و رها نگه دار . اگر احيايات قلبي ات را به وسيله ي صدا بيان كني ، آن صدا باعث ايجاد شادي در ديگري خواهد شد.    

 

 

راز سبزدهم عشق
راز عشق در اين است كه از يكديگر انتظارات بيجا نداشته باشيد ، زيرا نقص همواره جزء لاينفك بشر است . ذهنت را براي ارزشهايي متمركز كن ، كه شما را به يكديگر نزديك تر مي كند ، نه براي مسائلي كه بين شما را فاصله مي اندازد.    

 

راز چهاردهم عشق 

 راز عشق در اين است كه حس تملك را از خود دور كني . در حقيقت هيچ كس نمي تواند مال كسي شود . شريك زندگيت را با طناب نياز نبند . گياه هنگامي رشد مي كند كه آزادانه از هوا و نور آفتاب استفاده كند .   

 

  

راز پانزدهم عشق 

راز عشق در اين است كه شريك زندگيت را در چارچوبي كه خودت مي پسندي حبس نكني. عيبجويي باعث تباهي مي شود. همه چيز را همان طور كه هست بپذير ، تا هر دو شاد باشيد . قانون طلايي اين است : نقاط قوت را تقويت كن ، و ضعف ها را نه تقويت كن، و ضعف ها را ،نه تقويت كن نه تقبيح. هرگز سعي نكن با سوزاندن ،جلوي خونريزي زخم را بگيري .

 

 

راز شانزدهم عشق 

 


راز عشق در اين است كه هنگام سوء تفاهم ، فقط به اين فكر نكني كه طرف مقابل چه طور ناراحتت كرده است . در عوض به راه حلي فكر كني كه در آينده از بروز سوء تفاهمي مثل آن جلوگيري كند .   

 

 

راز هفدهم عشق
راز عشق در اين است كه هيچ كدام خود را معلم ديگري ندانيد . به عبارت ديگر از اين كه مي توانيد از يكديگر ياد بگيريد ، سپاسگذار باشيد .  

 

 

 

راز هجدهم عشق
راز عشق در اين است كه وقتي پيشنهادي به نظرت مي رسد ، به نياز خودت براي بيان آن فكر نكني ، بلكه به علاقه ي ديگري به شنيدن آن فكر كني . اگر لازم بود ، حتي ماه ها صبر كن تا آمادگي شنيدن آنچه را مي خواهي بگويي پيدا كند .    

 

 

 راز نوزدهم عشق
راز عشق در اين است كه باورها ، آرمان ها و اهداف تان رابا يكديگر در ميان بگذاريد .   

 



 
راز بيستم 
راز عشق در آرامش است ، زيرا آرامش باعث تكامل عشق مي شود ، عشق ، هواي نفس و احساسات شديد نيست . عشق انسان ها نسبت به يكديگر باز تابي از عشق ازلي است و خداوند آرامش كامل است .  


راز بيست و يك عشق

 راز عشق در اين است كه درد عشق را كشيده باشي  تا تحمل درد و رنج را داشته باشي

راز بيست و دوم عشق 

راز عشق در اين است كه محبت تان را بسط دهيد تا تبديل به عشق واقعي ميان دو انسان شود.سپس آن عشقي را كه دست پرورده پروردگار است بسط دهيد ، تا بشريت وكل مخلوقات را در بر گيرد.    

 

راز بيست و سوم عشق
راز عشق در اين است كه به ديگري لذت ببخشي ، ولي عشق را براي لذت نخواهي . زيرا عشق حقيقي هوي و هوس نيست . هر چه نفس قوي تر باشد ، تقاضاهايش بيشتر مي شود و هرچه تقاضاهاي نفس بيشتر باشند ، خودپرستي را در تو بيشتر تقويت مي كنند . عشق چهره ي واقعي خود را در ملايمت و مهرباني آشكار مي كند ، نه در لذت جويي .   

 

 

راز بيست و چهارم عشق

راز عشق در مراعات حال ديگري است . هر قدر ملاحظه حال ديگران را مي كني ، كسي را كه دوست داري بيشتر ملاحظه كن .  

 

 

 

راز بيست و پنجم عشق 

 راز عشق در آن است كه جاذبه هاي خود را با ديگري قسمت كني . جاذبه نيرويي لطيف و نافذ است كه از ديگري دريافت مي كني . اين نيرو تنها با بخشش رشد مي كند .   

 

 

راز بيست و ششم عشق 

راز عشق در ايجاد تنوع در زندگي است . نگذار كه روزمرگي ها مثل سيم هاي كوك نشده ي ساز، نغمه ي زندگي عاشقانه تان را به نوايي غم انگيز تبديل كند .    

 

 

راز بيست و هفتم عشق 

راز عشق در اين است كه در هر فرصتي كنار يكديگر آرام بگيريد، با هم باشيد ، و افكارتان را با يكديگر در ميان بگذاريد . لازم نيست براي سرگرم شدن حتما" از محركات خارجي استفاده كنيد . قرار بگذاريد كه بيشتر با هم تنها باشيد ، تا بتوانيد خودتان باشيد .  

  

راز بيست و هشتم عشق
راز عشق در اين است كه با زمانه كنار بياييد . مايع عشق تان را طوري نگه داريد كه بتوانيد گودال هايي را كه زندگي پيش پايتان مي گذارد ، پر كنيد .   

  

 

راز بيست و نهم عشق 
راز عشق در اين است كه به محبوبتان قدرت آرامش بدهيد و از او قدرت و آرامش دريافت كنيد ، اما نه با اصرار .   

 

 

راز سي ام عشق 

راز عشق در استواري است . در فصول مختلف زندگي ، عشق تان را مانند كوه بلندي استوار ، مانند خاك حاصلخيزي پر ثمر و مانند آفتاب چنان در مركزيت نگه داريد ، كه همه ستارگان گسترده زمان و فضا به دور آن گردش كنند .  

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:33 توسط hiva.m| |


Power By: LoxBlog.Com